مسلمانان امروز تصمیم گیران مسائل جهانی هستند
نوشته شده توسط : بسیجی

 

مسلمانان امروز تصمیم گیران مسائل جهانی هستند
 
8129.jpg
 
 
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: کشورهای عربی که انقلاب ها در آن صورت می گیرند، رها شده نیستند و آمریکا نمی تواند کاری از پیش ببرد. زیرا نیروها و گروه های آزادی خواه بیدارند و همچنین مقتضیات بیداری اسلامی اجازه این تحرکات را به آمریکا نخواهد داد. در واقع مسلمانان امروز تصمیم گیران مسائل جهانی هستند.

به گزارش "بیداری اسلامی"، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گوی اختصاصی با ستاد خبری اجلاس بین المللی بیداری اسلامی، گفت: باید توجه داشت پیش از انقلاب اسلامی ایران، اسلام در حاشیه زندگی مردم قرار داشت، اما پس از آن در بطن زندگی مردم قرار گرفت و باعث شد مسلمانان بعد از انقلاب اسلامی ایران درجهان نقش بهتری را ایفاکنند.

وی با اشاره به نقش هدایتگر و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، افزود: ایشان با ارائه شاخص اتحاد و همکاری جهان اسلام سبب شدند منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای اسلامی شاهد امکانات و پیشرفت های زیادی باشند.

نعیم قاسم باتاکید براینکه توطئه های آمریکا و دشمنان علیه اسلام و کشورهای اسلامی پایان پذیر نیست، تصریح کرد: اکنون بیداری اسلامی در جهان گسترش یافته است و از آنجا که گستردگی آن توطئه های دشمنان اسلام را خنثی میکند، ما باید راههای گسترش بیداری را هموار کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: با وجود انقلاب های عربی در منطقه، خطر آن وجود دارد که آمریکا نتایج این انقلاب ها را مصادره و آنها را به منحرف کند.

شیخ نعیم قاسم اضافه کرد: کشورهای عربی که انقلاب ها در آن صورت می گیرند، رها شده نیستند و آمریکا نمی تواند کاری از پیش ببرد. زیرا نیروها و گروه های آزادی خواه بیدارند و همچنین مقتضیات بیداری اسلامی اجازه این تحرکات را به آمریکا نخواهد داد. در واقع مسلمانان امروز تصمیم گیران مسائل جهانی هستند.




:: موضوعات مرتبط: مطالب , سیاسی , دینی , ,
:: برچسب‌ها: مسلمان جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: